A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Будянський ліцей
Тростянецької селищної ради Вінницької області

КАБІНЕТ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

Дата: від до Скинути

ПОРУШЕННЯ ОСОБИСТИХ КОРДОНІВ

Чи замислювалися ви над тим, що іноді найзлісніший порушник особистих кордонів — це ми самі? Ми шкодимо своєму психічному здоров'ю, навіть не підозрюючи цього.

11:23 31.10.2023

ПІСОЧНА ТЕРАПІЯ

ПІСОЧНА ТЕРАПІЯ   1. Гра «Угадайко» Повторіть з дітьми основні геометричні фігури. Зарийте в піску кілька іграшок які мають певну геометричну форму і запропонуйте дитині вгадати, що там приховано.   2. Гра « Веселі історії» Візьміть літери алфавіту і викладіть слова на піску, для початку не дуже складні. Прочитайте їх разом з малюком. Потім нехай дитина закриє очі, а ви заховайте букви в пісок, розкидаючи по всій пісочниці. Нехай дитина знайде всі букви й відновить слова.   3. Гра « У моєму місті» Запропонуйте дитині розказати, яким вона бачить своє місто, вулицю або кімнату. Можна також створити чарівну країну та придумати їй назву. Потрібно розповісти історію, яка відбувається в пісочниці. При цьому можна дати імена всім персонажам, що беруть участь в оповіданні. Провести розвивальну й водночас релаксаційну роботу допоможуть наступні вправи з піском:   4. Вправа « Гра в казку» Вправа спрямована на розвиток фантазії та образного мислення дитини. У лотку з піском є всі можливості для того, щоб розіграти улюблені казки дитини та вигадати нові сюжети. Дорослі можуть запропонувати скласти свій варіант кінцівки відомої казки.   5. Вправа « Дослідження властивостей» За допомогою піску дитина може визначити властивості матеріалів, отримати уявлення про такі поняття, як « теплий – холодний», « мокрий – сухий» та інші.   6. Вправа « Дощик» Гра призначена для релаксації та має заспокійливу дію. Діти 2–3 років повинні грати разом із батьками. Дорослий пропонує малюкові підставити долоні й починає повільно сипати в них пісок, після цього він пропонує малюкові повторити цю дію і сипати пісок в його долоні. Діти старшого віку грають самостійно і пересипають пісок з однієї долоні в іншу самостійно.   7. Вправа «Упізнай, що це» Вправа допомагає зміцнити родинні зв‘язки. Один із батьків закопує в пісок кілька будь-яких фігурок, поки малюк стоїть із заплющеними очима. Дитині пропонують розплющити очі, занурити руки в пісок і розпізнати приховані фігурки.   8. Вправа « Вітерець» Для цієї вправи знадобиться соломина для коктейлю. Її кінець занурюють у пісок. Дитина повинна дути з протилежної сторони. Ця вправа призначена для дітей старшого віку.   9. Вправа « Будівельник» Лоток із піском відкриває перед малюком необмежені можливості для творчості. Можна створити цілий світ в обмеженому просторі. Пісок повинен бути вологим, для того щоб будувати об‘ємні фігури. Під час роботи можна використовувати іграшкові фігурки звірів, людей та інші.   10. Вправа « Знайомство» Усі учасники розміщуються навколо пісочниці. Педагог пропонує всім занурити руки в пісок, погладити, помацати його, пересипати з долоні в долоню. Одночасно вихователь повинен розповісти правила гри з піском.   11. Вправа «.Весела історія» Педагог викладає в пісочницю фігурки в певній послідовності, при цьому розповідає історію про ці фігурки. Після цього він ховає фігурки в пісок. Діти повинні відшукати фігурки, розкласти їх в тій послідовності, що й педагог та переказати історію, що він розповідав. Вправа сприяє розвитку уваги, мови, зміцнює зв‘язки в колективі, сприяє зняттю емоційної напруги.   12. Вправа «Чарівне коло» Педагог пропонує скласти коло з камінців. Кожна дитина отримує по кілька камінців, які вона повинна покласти до загального кола. Мета вправи – корекція гіперактивної поведінки, релаксація.   13. « Вправа Вигадай казку» Педагог пропонує дітям вигадати власну казкову історію. Під час гри можна використати фігурки казкових героїв, дерев, тварин. Педагог може намалювати образи вигаданих героїв, які діти будуть використовувати у своїх казках. Вправа активізує уяву, мовну діяльність дітей, сприяє психоемоційному розвантаженню.   14. Вправа « Моє місто» Педагог пропонує дітям збудувати з піску місто, яким би вони хотіли його бачити. Можна створити цілу чарівну країну, вигадати їй назву. Потрібно розповісти історію, яка відбувається з мешканцями цієї країну, дати всім їм імена. Вправа розвиває фантазію, знімає емоційне навантаження..   15. Вправа « Пісочна картина» Дитина малює пальчиком, пензликом картину в пісочниці й пояснює, що вона намалювала. Мета вправи – розвиток мови, зміцнення дружніх зв‘язків у колективі, релаксація. Способи зняття психоемоційної напруги в дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: О. Молчанюк,. Л. Прокопенко,. С. Слабинська

10:33 31.10.2023

СЕЛФХАРМ

Самопошкодження або СЕЛФХАРМ - це коли дитина наносить умисно фізичні травми собі, часто як спосіб впоратися з емоційним болем, стресом чи іншими емоційними проблемами. Це може включати порізи, удари, обливання гарячими рідинами тощо.

10:22 31.10.2023

СЕНСОРНА ПІДТРИМКА ДИТИНИ В ШКОЛІ

СЕНСОРНА ПІДТРИМКА ДИТИНИ У ШКОЛІ Як допомогти дитині почуватись комфортно на уроці та на перерві, як допомогти їй бути зосередженою? Декілька ідей для вчителів та для асистентів, як можна задіювати дитину, як допомагати їй знизити напругу, та стимулювати себе. Звичайно, є багато нюансів по дозуванню та грамотній організації сенсорного підкріплення.

10:13 31.10.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Хто відвідував наш сайт?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень